Kanáry 2010 - 3. díl

Ve čtvrtek ráno vstáváme za pokřikování kanárů, tak přeci tady jsou. Až do dneška jsem žádného ani nezahlídla.

U snídaně se scházíme celkem brzy. Kozleek má kruhy pod očima z nevyspání. Prý měl zlý sny. Včera večer je důchodci mezi sebe nepustili, prý aby jim nekazili věkový průměr a tak taky vyrazili do města. Kozleeka odchytla nějaká místní kněžka lásky. Prý jeho život měla za sebou minimálně dvakrát a nabízela mu ukázat sedmý div světa. A jen za 20,-E. Chudák, ještě v noci se budil hrůzou, že ho navštíví.

Jedeme se podívat na start poblíž hory Teide. Ale popadalo tam kamení a tak je cesta přehrazena kužely a zákazem vstupu. Zákaz nezákaz, proudy lidí se hrnou na obhlídku sopky a tak jdeme taky.

Jsou tu hromady sopečné lávy, která vypadá jako zkamenělé rozbouřené moře. Nebo možná pole, kterým projel obří pluh.

Jde nás deset, protože Honza s Ďáďou si udělali vlastní výpravu na vrcholky skal. Taky to bylo zakázaný, tak coby ne. ;o)))

Je tu krásně, mraky jsou dole pod náma a člověk má dojem, že vlastně žádný dole není. Na tomhle výletu je pěkný, že jeden začne dělat nějakou blbost a všichni do toho jdou hned taky. Tak třeba Honza Škrabka vylezl na strom a za chvíli tam visela celá výprava – bomba, ne?

Jedeme na start, kde jsme startovali už včera. Projedeme nízkou dekou a dál už sluníčko není vidět. Jenže tady to chodí i pod dekou.

Já, Jenda, Míša a Zuzka vezeme auta dolů na přistávačku. Než sjedeme dolů, přistává Vojta a za ním všichni ostatní. Jen Ďáďa přistál na pláži a Petr Bílek znovu na start. Nějaký český padáčkář si kousek od skal přetáhl Orbita a držel ho tak dlouho, až s sebou plácnul o Tenerife. A tak se Petr vrátil zpátky na start, aby to řekl jeho kamarádům. Je tu hodně pilotů z Čech a tenhle byl jedním z nich. Prý poslední let před odletem – smůla. Honza to měl life, ještě na něj křičel, ať to nedusí, ale nebylo to nic platný. Tak nahlásil jeho pozici do vysílačky, aby ostatní věděli, kde ho hledat. Později se dozvídáme, že má otřes mozku a na 3x zlomenou ruku.

Sbíráme se do aut a dačická banda odjíždí zajezdit si na motokárách. Bohužel jsem si zapomněla foťák u Škrabků v autě a tak nemám čím fotit. Závod vyhrál Petr Lacina před Míšou, Jendou a Kozleekem. Ale myslím, že jim je docela fuk, kdo jak jel. Jsou vysmátí ještě u večeře. A ta dneska měla nádech slavnostnosti. Každý pokoj dostal lahev šampusu a k jídlu hrála španělská hudba.